AKTUALNOŚCI Komunikaty

Godziny pracy Banku w okresie świąteczno - noworocznym ! (13-12-2021)

KOMUNIKAT

W związku, ze zbliżającym się okresem świąteczno - noworocznym informujemy, że:

  • w dniu 24 grudnia 2021r. wszystkie Placówki Banku będą nieczynne. Dyspozycje złożone, w systemach bankowości elektronicznej, w tym dniu zrealizowane zostaną 27 grudnia 2021r.
  • w dniu 31 grudnia 2021r. kasy Banku czynne będą do godz. 12:00, przelewy przyjmowane będą również do godz. 12:00. Wszystkie dyspozycje złożone w tym dniu po godz. 12:00 zrealizowane zostaną 3 stycznia 2022r.
  • płatności natychmiastowe Express ELIXIR nie będą dostępne dla Klientów Banku od godziny 19:00 dnia 31-12-2021r., do godziny 24:00 dnia 01-01-2022r.


Zarząd Łużyckiego Banku Spółdzielczego w Lubaniu

Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki! (25-11-2021)

Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.

W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).

Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).

Proces umorzeń Tarczy Finansowej PFR 2.0 (29-10-2021)

Proces umorzeń Tarczy Finansowej PFR 2.0

Szanowni Państwo,

Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.

Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach.

Nowy serwis internetowy Banku już wkrótce !!! (13-10-2021)

Szanowni Państwo,

przyszła kolej na odświeżenie serwisu internetowego Łużyckiego Banku Spółdzielczego w Lubaniu www.banklbs.pl.
Nowy przejrzysty i intuicyjny serwis ułatwi klientom komunikację z bankiem i będzie pełnił rolę wirtualnego przewodnika po produktach i usługach  Łużyckiego Banku Spółdzielczego w Lubaniu

Nowy serwis to całkowite odświeżenie wizerunku Banku w Internecie. Został on zaprojektowany w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa oraz rzetelnego źródła informacji dla obecnych oraz przyszłych klientów banku. Jako Bank dążymy do tego, aby być dla Naszych Klientów przewodnikiem po świecie finansów. Priorytetem Banku jest dostarczenie strony internetowej, która będzie przystępna, prosta i czytelna, a tym samym skutecznie zaprezentuje pełną ofertę Banku w rzeczywistości wirtualnej. Dlatego projektując nowy serwis skupialiśmy się na łatwości odnalezienia informacji i intuicyjnej komunikacji wizualnej. Już wkrótce uchylimy rąbka tajemnicy....

Prace związane ze zmianą szaty graficznej serwisu internetowego www.banklbs.pl planowane są na 29-31 października 2021r. W związku z powyższym mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępnie do niektórych usług.
Za utrudnienia przepraszamy.

Prace serwisowe - 25.08.2021 (25-08-2021)

Prace serwisowe - 25.08.2021
Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu 25.08.2021 w godzinach 19:00 do ok. 21:30 mogą wystąpić problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

Prowadzone będą w tym czasie prace związane z podniesieniem wydajności systemów bankowych.

Bardzo przepraszamy za ewentualne utrudnienia.


Godziny pracy Oddziału w Bolesławcu (03-08-2021)

Szanowni Państwo,
informujemy, iż w dniu 03-08-2021r. Oddział w Bolesławcu Łużyckiego Banku Spółdzielczego w Lubaniu czynny będzie w godzinach 8:15 - 12:30.

Ważna informacja dla Posiadaczy Książeczek Mieszkaniowych ! (29-07-2021)

Oszczędnościowe Książeczki  Mieszkaniowe z prawem do premii gwarancyjnej

Zagadnienie książeczek mieszkaniowych wystawionych do dnia 23 października 1990 r. reguluje ustawa z dnia 30 listopada 1995 r. o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych, udzielaniu premii gwarancyjnych oraz refundacji bankom wypłaconych premii gwarancyjnych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami warunkiem przyznania właścicielowi książeczki prawa do wypłaty premii gwarancyjnej jest realizacja jednego z 12 różnych celów mieszkaniowych.

BLIK (08-07-2021)

BLIK





Szanowni Klienci

Miło nam poinformować, że uruchomiliśmy usługę BLIK. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta osobistego oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej Nasz Bank (na systemy Android) lub ŁBS Sm@rt (na systemy iOS). Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej