Osoby fizyczne: Karta kredytowa Visa Credit Gold

Osoby fizyczne: Karta kredytowa Visa Credit Gold


Osoby fizyczne: Karta kredytowa Visa Credit Gold

 

Karta kredytowa VISA Credit Gold to wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności, a także możliwość skorzystania z darmowego kredytu aż do 56 dni



 Wybierając kartę kredytową Visa Credit Gold zyskujesz:

  • możliwość bezpłatnego użytkowania karty, przy aktywnym korzystaniu z niej,
  • darmowy kredyt - na spłatę zadłużenia masz nawet 56 dni bez odsetek,
  • limit kredytowy: do 50.000zł,
  • możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej,
  • plan ratalny - możliwość rozłożenia transakcji bezgotówkowej na raty z niższym oprocentowaniem,
  • bezpłatną usługę automatycznej spłaty zadłużenia karty,
  • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez dodatkowych opłat,
  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
  • możliwość sprawdzenia w bankomacie wysokości dostępnego limitu kredytowego,
  • możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku,
  • możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13 roku życia.

Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

  • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
  • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
  • Ubezpieczenie zakupionego towaru
  • Ubezpieczenie mienia
  • Ubezpieczenie "Pomoc medyczna na terenie RP"
  • Ubezpieczenie "Pomoc w domu - Home Assistance"
  • Ubezpieczenie "Pomoc w podróży samochodem - Car Assistance oraz Concierge"
  • Ubezpieczenie "Koszty leczenia i Assistance podczas podróży zagranicznej"


W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.




Opublikowano: 11-05-2015r. | « wstecz