Kariera w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu

Dołącz do pracowników naszego Banku

ŁBS W LUBANIU zapewnia wysokie możliwości rozwoju zawodowego. Zespół pracowników tworzą specjaliści wyznaczający wysokie standardy w polskiej bankowości. Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci wymaga od nas profesjonalizmu oraz dużego zaangażowania.

Szeroka oferta produktowa połączona z coraz to większą skalą działania naszego Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych oraz wziąć udział w interesujących przedsięwzięciach.

Osobom zatrudnionym w Banku oferujemy warunki do stałego podnoszenia kwalifikacji i zdobywania doświadczeń w dynamicznej instytucji finansowej.

Praca w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu jest szansą na zdobycie doświadczenia w stale rozwijającej się na lokalnym rynku instytucji finansowej.

Nasze wartości

Satysfakcja Klienta
Wiarygodność
Ciągłe doskonalenie

Jeśli jesteś osobą, która podziela nasze wartości i  jesteś: ambitny, kreatywny, potrafisz pracować w zespole i chcesz być częścią lokalnej społeczności tworząc przy tym nowoczesny polski bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

Poszukujemy najlepszych kandydatów w obszarach: bankowości, finansów, informatyki, matematyki, ekonomii i prawa. Stawiamy zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i na osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy.

Wszyscy czujemy się właścicielami naszego Banku. Pracujemy zespołowo. Każdą decyzję i każde działanie rozpatrujemy z perspektywy korzyści i kosztów dla Banku i naszych Klientów. Odważnie podejmujemy inicjatywy oraz konsekwentnie dążymy do realizacji założonych celów.

Może czekamy właśnie na Ciebie!

Wyślij do nas swoją aplikację n adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tradycyjną pocztą: ŁBS w Lubaniu, ul. Spółdzielcza 10, 59-800 Lubań. W swojej aplikacji koniecznie zawrzyj klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do pozostawiania korespondencji bez odpowiedzi, oraz że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

AKTUALNE OFERTY PRACY: 

Stanowisko: OPIEKUN KLIENTA
Miejsce pracy:
Zgorzelec
(Oddział
w Zgorzelcu Łużyckiego Banku Spółdzielczego w Lubaniu)


Zakres głównych obowiązków:

  • sprawna i rzetelna obsługa operacji transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w Oddziale;
  • aktywizacja sprzedaży produktów bankowych oraz optymalne wykorzystywanie potencjału Klientów na swoim rynku;
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami;
  • realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych zgodnie z założonymi celami Banku;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • umiejętność obsługi kasowej mile widziany kurs kasjera złotowo walutowego;
  • wykształcenie minimum średnie (lub w trakcie studiów)
  • znajomość produktów bankowych dla Klienta indywidualnego;
  • gotowość do pracy z planami sprzedażowymi;
  • umiejętności :
    -prowadzenia negocjacji z klientem;
    -
    dobrej organizacji pracy oraz samodyscypliny w działaniu;
    -
    pracy w zespole;
    -
    wysoka kultura osobista;
  • odporność na stres;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
  • mile widziane prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

Naszym Pracownikom zapewniamy ciekawą pracę w stale rozwijającym się Banku, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń, wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań.

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy składać w Oddziale Banku w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Wolności 4 lub przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z dopiskiem w tytule „OPIEKUN KLIENTA”.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie  danych  z  dnia  27  kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych  osobowych i w sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE(Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, tj. CV oraz liście motywacyjnym, w celu udziału w procesie rekrutacji, przez Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu z siedziba 59-800 Lubań, ul. Spółdzielcza 10. Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane."

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


Stanowisko: OPIEKUN KLIENTA
Miejsce pracy:
Bogatynia
(Oddział
w Bogatyni Łużyckiego Banku Spółdzielczego w Lubaniu)


Zakres głównych obowiązków:

  • sprawna i rzetelna obsługa operacji transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w Oddziale;
  • aktywizacja sprzedaży produktów bankowych oraz optymalne wykorzystywanie potencjału Klientów na swoim rynku;
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami;
  • realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych zgodnie z założonymi celami Banku;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • umiejętność obsługi kasowej mile widziany kurs kasjera złotowo walutowego;
  • wykształcenie minimum średnie (lub w trakcie studiów)
  • znajomość produktów bankowych dla Klienta indywidualnego;
  • gotowość do pracy z planami sprzedażowymi;
  • umiejętności :
    -prowadzenia negocjacji z klientem;
    -
    dobrej organizacji pracy oraz samodyscypliny w działaniu;
    -
    pracy w zespole;
    -
    wysoka kultura osobista;
  • odporność na stres;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
  • mile widziane prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

Naszym Pracownikom zapewniamy ciekawą pracę w stale rozwijającym się Banku, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń, wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań.

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy składać w Oddziale Banku w Bogatyni, 59-920 Bogatynia, ul. Ignacego Daszyńskiego 17 lub przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z dopiskiem w tytule „OPIEKUN KLIENTA”.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie  danych  z  dnia  27  kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych  osobowych i w sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE(Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, tj. CV oraz liście motywacyjnym, w celu udziału w procesie rekrutacji, przez Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu z siedziba 59-800 Lubań, ul. Spółdzielcza 10. Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane."

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


Informujemy, że Administratorem danych jest Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu, z siedzibą przy ul. Spółdzielczej 10, 59-800 Lubań. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.