szybka i wygodna forma finansowania

Leasing  

Leasingiem Bank zapewnia Ci możliwość sfinansowania wszelkich potrzeb w zakresie finansowania inwestycji dla swoich Klientów, niezależnie od tego czy będzie to prosty zakup środka trwałego czy długotrwały, wieloetapowy proces inwestycyjny.

Dzięki temu, iż ŁBS w Lubaniu zrzeszony jest z Bankiem BPS S.A. obsługa transakcji leasingowych odbywa się poprzez Spółkę BPS Leasing S.A., należącą do Grupy BPS i świadczącą kompleksowe usługi leasingu we współpracy z Bankami Spółdzielczymi wchodzącymi w skład Grupy.



Sprawdź podstawowe informacje o leasingu.

Wybrane cechy leasingu:

Korzyści podatkowe;

Opłata wstępna i raty leasingowe stanowią w całości koszt uzyskania przychodu - jest to korzyść podatkowa niedostępna w przypadku finansowania zakupu środka trwałego poprzez finansowanie kredytowe.

Brak finansowania VAT;

BPS Leasing przejmuje na siebie finansowanie podatku VAT od zakupu przedmiotu. Podstawą kalkulacji rat leasingowych jest wartość netto przedmiotu leasingu.

Elastyczne struktury opłat;

Możliwość dopasowania opłat leasingowych do założeń projektu inwestycyjnego poprzez ukształtowanie wysokości płatności rat leasingowych, opłaty wstępnej oraz wartości końcowej.

Tańsze usługi dodatkowe;

Możliwość skorzystania z licznych rabatów oraz preferencyjnych stawek ubezpieczenia wynegocjowanych przez BPS Leasing.

Brak obciążenia bilansu;

Dla firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw typowa dla rynku transakcja leasingowa nie obciąża bilansu firmy - korzystający nie wykazuje zobowiązań leasingowych w bilansie.

Mniej formalności;

Szybki i wygodny proces podpisywania umowy i przekazania przedmiotu leasingu. BPS Leasing wyręcza Klienta w kontaktach z urzędem komunikacji, dostawcą oraz ubezpieczycielem.


Zabezpieczenie leasingu.

Rodzaj zabezpieczenia spłaty leasingu zależy od oceny zdolności kredytowej, okresu trwania umowy leasingowej oraz wartości leasingu. Jako zabezpieczenie spłaty leasingu Bank może przyjąć między innymi:

weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową;

ubezpieczenie na życie kredytobiorców, lub

pełnomocnictwo do rachunku firmowego, lokaty terminowej w Banku;

przewłaszczenie / zastaw rejestrowy na pojeździe mechanicznym;

hipoteka na nieruchomości;

przelew praw na Bank z polis ubezpieczeniowych;


Wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące usługi  lub produktu.

Wszystkie dokumenty dotyczące naszych usług  znajdziesz w zakładce Dokumenty i formularze

Zachęcamy również do zapoznania się z tabelami opłat, prowizji i oprocentowania.


Nie wszystko jest dla Ciebie jasne i masz pytania
dotyczące Łużyckiego konta Premium?

Odwiedź nas albo skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz miala.

Adresy, numery telefonów i maile do naszych Oddziałów znajdziesz w zakładce Kontakt.

Sprawdź, co jeszcze mamy dla Ciebie

Masz firmę?

Masz firmę? A może planujesz jej otwarcie? Jeśli tak, to koniecznie sprawdź naszą ofertę dla przedsiębiorstw. Może Cię zainteresować.

Inwestuj z nami

Inwestycja to długa podróż, w którą warto wybrać się z dobrym, stabilnym i zaufanym partnerem. Jeśli się uda, może wyruszymy razem? 

Realizuj cele

Często nasze marzenia są łatwiejsze do realizacji, niż nam się wydaje. Sprawdź naszą ofertę kredytową, a być może będziemy mogli Ci pomóc.