Blik w ŁBS

Szanowni Klienci,

miło nam poinformować, że uruchomiliśmy usługę BLIK. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta osobistego oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej Nasz Bank (na systemy Android) lub ŁBS Sm@rt (na systemy iOS). Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcji;
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej;


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku;
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej;


Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

  • Aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną;
  • Stosuj oprogramowanie antywirusowe;
  • Stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • Aktualizuj przeglądarki internetowe;
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna.