Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu jest nowoczesną instytucją finansową z wieloletnią tradycją. Długa historia i bogata tradycja to nasz niekwestionowany dorobek. W wyniku ponad 70-cio letniej działalności Banku, powstał bank silny kapitałowo, bezpieczny dla klientów, o dużych możliwościach obsługi, szerokim wachlarzu usług bankowych, a tym samym o powiększonych możliwościach rozwoju i zwiększonej konkurencyjności. Te wszystkie elementy sprawiły, że Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu stał się bardzo atrakcyjny dla organów samorządu terytorialnego, które prowadzą w naszym banku swoje rachunki i korzystają z wielu naszych usług.
Tym, co nas odróżnia od innych banków to oferta, która powstała z potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Jest to możliwe, ponieważ każdy nasz pracownik jest częścią lokalnej społeczności i bardzo dobrze zna jej potrzeby. To właśnie dzięki naszym Klientom i dla naszych Klientów powstają nowoczesne i skrojone na miarę produkty i usługi bankowe, wyróżniające się na tle konkurencji. W naszym Banku znajdują się produkty dla każdego, my nie ustalamy kto będzie naszym Klientem, to Klient sobie nas wybiera, dołączając tym samym do grupy wybranych z tego względu, że ma odpowiednią świadomość, iż kupowane przez niego produkty czy usługi są dla Niego jasne i zrozumiałe. Ale jest też wybrańcem, ponieważ w Jego ręce trafi coś co jest zupełnie niepowtarzalne.
Nasz Bank to przede wszystkim Ludzie, dlatego nie tworzymy instytucji, która w ciemno realizuje życzenia Klienta. Zdarza nam się nie raz sugerować Klientowi odpowiedni produkt czy usługę, a znamy je wszystkie i dobrze wiemy jak dopasować je do potrzeb naszych Klientów.
Jesteśmy naprawdę dumni z tego, że nasi dawni, obecni i przyszli Klienci chcą słuchać naszych rad, że czytają nasze teksty i kupują świadomie. To daje nam poczucie, że dobrze robimy to, co robimy. Mamy z bardzo wieloma Klientami doskonałe relacje i naprawdę sympatyczny kontakt, stąd jesteśmy się w stanie dowiedzieć "u źródła", czego komu potrzeba, czego nie wie, jakie ma wątpliwości i potrzeby.
Potrafimy długo i wyczerpująco mówić o naszych produktach i usługach, tworzyć mini-szkolenia, sugerować najlepsze rozwiązania. Może z punktu widzenia marketingu postępujemy nielogicznie, tłumacząc czasem Klientowi, że drogie i skomplikowane produkty czy usługi nie zawsze są dobre na start, może warto zacząć od mniej złożonych i tańszych rozwiązań. Chodzi o to, by Klient nie musiał od razu ponosić znacznych kosztów. Ale to daje nam poczucie dobrze zrealizowanego zadania. Obsługujemy życzących sobie kontaktu z nami Klientów wedle swojej najlepszej wiedzy.
Te wszystkie działania rewanżują się nam doskonałymi relacjami z zadowolonymi Klientami. Cieszy nas to, że możemy doradzać tak, by nasi Klienci kupowali świadomie.